Zuma: Jeg ønsker at bevise mig selv
نوشته شده توسط : xshufeel2

Chelsea i de seneste par år, Vi indsamlede en masse talent, Zuma er en af dem. Men i sidste sæson, The Fodboldtrøjer Dame Chelsea forsvarer potentiale meget få muligheder for at spille. Dette har også gjort ham til sommer, Forlader holdet faldt i rygterne. nu, Zuma videregives sin fremtid til at lave en afklaring.

 

Zuma sagde: " Jeg er glad for at høre der er rygter holdet ønsker mig, Det betyder, at der er mennesker, jeg ønsker, Men jeg vil ikke gå til disse hold. Mit mål er at bo på Chelsea, Næste sæson, Vi starter helt fra bunden, Og der er en masse spil at gå. Nu muligheden er der, Det afhænger Jeg forsøger at arbejde hårdt. "

 

I det forløbne sæson, Fodboldtrøje Chelsea forsvarer er det første alternativ Ake, Efterfulgt af Zuma. Som et resultat, Zuma får sjældent mulighed for at spille. Denne sommer, Fremragende ydeevne i Bundesligaen Christensen, Chelsea vil også være i slutningen af lejemålet afkast, Det gør konkurrencemæssige stilling Chelsea forsvareren vil være mere tragisk. dog Zuma frygtede ikke konkurrencen, Chelsea er klar til at fortsætte med at bo i kampen for muligheden for at spille.





:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 تير 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: